sotafreja.blogg.se

Livet är inte alltid en dans på rosor.

Naturen är vacker.

Publicerad 2016-08-24 08:04:01 i Allmänt,




Hej igen.
Nu har vi varit i Timrå och behandlat hästen. Jag hoppas att det räcker med en gång. Nu ska vi ta det sakta frammåt så får vi se vart det leder. Men det verkar än så länge posetift. Tror att jag nämnde i tidigare inlägg att jag skulle göra ett pssm test. Det var i alla fall negatift. Så skönt att hon inte har det.

 
 
Förra helgen var vi till Bjurholm och hälsade på några kompisar. Vi åkte och tittade på olika platser i Bjurholm som jag inte hadde sett. Vackra platser. Naturen är vacker och fridfull.




 
Snart är det tid för läkarbesök igen. Jag hoppas att det har läkt nu. Att det bara är musklerna som säger i från i bland. Fast de kliande såren jag har fått är störande. Men som tur är så verkar det fungera med kortison salva.
En saknad arbetskompis ringde i går och surrade länge. 
Nu ska jag snart åka och handla, fara till stallet så det är klart innan barnen kommer hem från skolan. Lät som om gubben och sonen skulle ut och fiska i kväll med. 
 
Skriv gärna en kommentar om du vill efter att du läst mina inlägg.
Ha det gott så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela