sotafreja.blogg.se

Livet är inte alltid en dans på rosor.

Vi kan inget göra.

Publicerad 2016-07-03 10:19:00 i personligt, sjuk,

Har varit och träffat en ny läkare. Hon lät påläst och bra under besöket. Hon hade inte fått alla svar så hon skulle ringa upp mig när hon pratat med överläkaren dagen därpå. 
När hon sedan ringer upp så blir jag så arg/frustrerad. 
Frakturen har inte läkt. Så vi kan inte ta bort plattan. Även om skruvarna och plattan är tydliga. Du har för lite hull på dig. 
InfektionEn kan vara aktiv igen. Det kan vara därför du mår som du mår. Crp är högre. Men vi kan inte sätta in medicin för det. Då kanske den inte hjälper om du behöver den senare.
Så vi kan ingenting göra.

Jag har läst en del och hittade svaret på varför dom inte lyssnar på mig eller har så olika tänk. Denna sjukdom finns i tre olika typer/grader. Det är bara den akuta som ger dom symtomen dom väntar på. Dom symtomen jag aldrig haft. Kan dela texten om intresse finns.
Ha det bra och va rädd om er.





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela