sotafreja.blogg.se

Livet är inte alltid en dans på rosor.

En bättre dag.

Publicerad 2016-06-21 20:39:00 i Allmänt, personligt,

Låg kvar i sängen länge i morse och lyssnade på barnen som lekte. Så skönt att kunna ligga kvar i sängen. Blir nog en bättre dag i dag. :) 
 
Tog mig ut på en liten promenad med barnen och titta på fölet. Skön att gå en sväng fast det känns ju efteråt. Men det är det värt när jag har en bättre dag och kan hitta på det lilla med barnen. Var några dagar sedan.
 
Jag sitter och söker lite fakta om mig själv och försöker förstå. 
Jag har hittat en teori till varför läkarna kanske ser så olika på mitt fall.
 
http://medanswersis.com/sv/pages/1228690
 
Osteomyelit finns ju i olika former.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela