sotafreja.blogg.se

Livet är inte alltid en dans på rosor.

förändringar.

Publicerad 2016-09-20 06:54:04 i

Det har varit några tuffa dagar för mig. Jag tog ett tufft beslut och bestämde mig för att sälja min älskade häst. Då jag saknar muskler, Styrka och kondition. Dags att börja bygga upp min kropp och minska risken att jag bryter upp det igen. Läkaren planerar att ta bort plattan i januari 2017. Nu får vi se vad jag ska jobba med. Väntar på förslag från kommunen. 

Tänka sig så mycke häst saker jag hunnit dra på mig. Försöker rensa bort och sälja saker. Vem vet vad framtiden har att erbjuda. men saker som inte används blir förstörda och jag har ingen plats att ha det på.

Någonting roligt. 
Jag har ju funderat på en valp en tid. Passande om jag är hemma och medans våran trogna labrador orkar med en valp. Som vanligt så är både jag och min man impuls personer. Så när vi väl bestämt oss för en valp så... Denna gång blev det en helt okänd ras för oss båda. En gonczy polski. Någon som känner till rasen? Eller har en? Hon verkar i alla fall hur lugn som hälst. Pappan var jätte stilig och jag tror det kan bli en riktigt fin hund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela